Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

bloger-Vladimír Kroupa

10. 12. 2010 9:45
.

...šel kolem chlapec s bílou hůlkou, schod za schůdkem stoupal výš a můj kříž se rázem menší zdál. Každá trampota má svou mez, kdeže nářky mé jsou jsou dnes, vždycky se najde důvod žít dál..."R^

0 0
možnosti
VF

vaťák

7. 11. 2010 14:05
Děkuji a karma

Na Váš článek nejde nedat karmu. Vždy mne pohladí, když čtu podobné příběhy o lidech, kteří by mohli jen naříkat a přitom jsou to naopak oni, kdo nám přinášejí do našeho života, který se nám zdá šedivý, hřejivé a jasné barvy.

Těším se na Vaše další psaní.

0 0
možnosti
DM

Aretta

6. 11. 2010 21:14
...

R^R^R^!!

0 0
možnosti
L

lucy125

6. 11. 2010 18:41
Karma

Máte samozřejmě karmu. Článek je to opravdu pěkný a moc mě potěšil. Je příjemné přečíst si tady něco tak hřejivého a milého. Je to tady potřeba osvěžit nějakým takovým článečkem a musím říct, že jste mi zlepšila náladu. Přeji hezký večer.

0 0
možnosti

neznámý pachatel

6. 11. 2010 19:02
Re: Karma

Mě ten článek nejen potěšil, ale i dojal. Vyloženě jsem se rozbrečel. V porovnání s těmi, kteří ustavičně remcají kvůli maličkostem...

0 0
možnosti
B

bofums

6. 11. 2010 18:34
Hezké!

V záplavě nenávistných, většinou přihlouplých blogů zde dýchla

radost ze života.Ty dva mladé lidi se silným zdravotním postižením

by měl vidět věčně naříkající Hrebenar. Snad by mu to prospělo.R^

0 0
možnosti
PB

arrosage

6. 11. 2010 16:24
jo jo

svět je plný roztoušených kapek moudrosti, jen je člověk nesmí přehlédnout.. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.

Seznam rubrik