Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Mufu

29. 10. 2009 11:42
Známe

to všichni.Dobrý článek.KarmaR^

0 0
možnosti
J

jiso

29. 10. 2009 12:06
Re: Známe

 Velice často mě napadá, jak jsem bez těchto skvělých vymožeností mohla zdárně vychovat dvě děti a dožít se ve zdraví a čistotě svého pokročilého středního věku. Snad jsem, proboha, něco nezanedbala. R^R^V

0 0
možnosti
JC

Jarcho

29. 10. 2009 11:10
Jedinou obranou je

důsledně se vyhýbat koupi výrobků, na které jsou tyto stupidní reklamy.

Když po reklamní kampani prodej inzerovaného výrobku poklesne, přestanou si výrobci a obchodníci tyto stupidní reklamy kupovat.

Skutečnost je však taková, že ty reklamy zabírají a zisk výrobcům i obchodníkům přinášejí. Žel, je to smutné, ale většina lidí je tak tupých, že se těmi reklamami nechá pozitivně ovlivnit.

0 0
možnosti
MN

Zazie

29. 10. 2009 12:49
Re: Jedinou obranou je

Je zajímavé, že na mě působí reklamy nějak jinak. Pokud se mi reklama líbí, vnímám ji jako film, ale vůbec netuším, jaký výrobek propaguje. Prostě pozornost se mi vypne, okamžitě jakmile skončí ten "film" a název výrobku už jsou jen nezajímavé titulky. Ale když mě reklama rozčiluje, naopak název výrobek zavnímám velmi intenzivně, udělám si z něj viníka té blbosti a záměrně se mu vyhýbám.

0 0
možnosti
J

john.lgk

29. 10. 2009 10:40
Pokracovani napiste o dni muze.

To by mohla byt taky sranda.:-)

0 0
možnosti
JL

tramtadadá

29. 10. 2009 10:25
Hehéé, super

;-DR^

0 0
možnosti
JD

pedr64

29. 10. 2009 10:24
v seriálu Ally McBeel

ten potrhlý právník na soudu říká, jak jako kluk toužil být ženou. To by pak mohl používat ty báječné hygienické potřeby a díky tomu dělat spoustu úžasných věcí, třeba skákat padákem;-D

někdy mě napadá, zda je to záměrem, že reklamy na prací a hygienické potřeby a jogurty jsou tak stupidní. Nebo se mi to jako muži jenom zdá?

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

29. 10. 2009 10:18
:-)

neděste...

0 0
možnosti
ZH

Zuzu.mizu

29. 10. 2009 10:13
Pani autorko,

dokonalá ani zdaleka nejste, protože si ještě musíte najít čas a procházet se po zahradě ve večerních šatech a skrápět se luxusním parfémem. Pak se musíte posadit do křesla profesionálního stylisty a přesvědčit se, že vypadáte jako filmová hvězda. . Ono by se těch vylepšení ještě našlo... Dík za článek, pobavila jsem se:-)

0 0
možnosti
JL

Kapitán Hollister

29. 10. 2009 10:12
ó hrůzo, teď mě napadlo, že by se z našich všech stop

na Zemi dochovaly jen REKLAMY;-Duvědomujete si tu šílenost. Budoucí objevitelé by nás měli za těžce slabomyslné, neustále šťastné  a roztančené blázny. 8-o

0 0
možnosti
L

Lenka64

29. 10. 2009 10:05
:)

jojo, i u nas doma je tomu tak. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.

Seznam rubrik