Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

thunderclap

18. 3. 2012 16:36
Vám bych asi NE,neřekl...

0 0
možnosti

Ladislav Jílek

18. 3. 2012 12:16
Potěšila jste mne tímto příspěvkem.

Lidé nemají nikdy dost. Vždy vidí něoho, kdo si (někdy jen zdánlivě) žije lépe - a už mají důvod k nespokojenosti.

0 0
možnosti

agent_A54

18. 3. 2012 10:52
Skvělý článek, docela mě rozesmál.

Nicméně se i zlobím, protože si myslím, že mnoho utrpení např. v Africe by nemuselo být, nebýt naší ignorance, potlačování pravd... a nezájmu obecně - tím nemyslím, že si sem nastěhujeme celou Afriku, abychom jim pomohli... to by bylo zcela v rozporu s křesťanskou naukou, že je lépe chudákovi nedat rybu, ale rovnou jej naučit ryby chytat... K malárii, HIV i dalším chorobám sužujícím Afriku: Slyšeli jste o MMS a Jimu Humblovi - já taky - že to je škodlivé a nesmysl. No ale nadalo mi to a již o tom vlastním knihu a vidím, že jsem zase věřil lžím. No nerozčílilo by Vás to? Ale jsem rád, že jsem se zase o trochu více naučil myslet vlastní hlavou. Asi dám nějaký dar na šíření MMS do Afriky. To je můj způsob, jak se vyrovnávám s věcmi, se kterými nejsem spokojen. Ne, že strčím hlavu do písku a budu se cítit šťastně díky sobeckomu nevšímání si věcí kolem, co jsou v nepořádku.

0 0
možnosti

[eT]

18. 3. 2012 12:45
Re: Skvělý článek, docela mě rozesmál.

ano, jediná pomoc, je podporovat v chudých zemích školství, vzdělání. Cokoliv ostatního škodí. Pokud hladové nakrmíte, jediný výsledek bude, že se rozmnoží.

0 0
možnosti

iceman7

18. 3. 2012 9:59
.

Ja podobny sok pri navratu zpet do cr zazil uz po dvou tydnech v anglii. Ten rozdil sem najednou zacal vnimat tak intezivne, ze jsem doslova nechapal jakym stylem se tady lidi bavi a moc dobre mi z toho nebylo. Nanestesti jak cas plynul, splynulo i moje mysleni se zbytkem. :-/

0 0
možnosti

kaktusak

18. 3. 2012 9:42
V dnešním režimu se musíme porovnávat s Afrikou,

abychom získali pocit, jak se máme skvěle. To je tedy úspěch po 22 letech.

0 0
možnosti

zajicek8

18. 3. 2012 10:05
Re: V dnešním režimu se musíme porovnávat s Afrikou,

... a další s blbou náladou. Máte co do žlabu? spíte pod mostem? děti žebrají?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS