Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Amálka

12. 12. 2010 16:03
Děkuji všem

za milé reakce a přeji pěkný den.

0 0
možnosti

pjb1

12. 12. 2010 13:23
Zdravím.

Díky, zábava jak víno. Zážitek nezávidím. Teď ještě aby mi ta huba do rohlíku nezůstala, zatím mi to nejde odstranit.:-)R^

0 0
možnosti

neznámý pachatel

12. 12. 2010 12:47
Nemusí jít jen o mobilní telefon

Občas pozoruji, jak spolu mluví dva lidé - a vůbec nemusí jít o hádku, může to být naprosto přátelský, věcný rozhovor - kteří stojí těsně vedle sebe a přitom hulákají, jako kdyby každý z nich byl na opačném konci fotbalového hřiště. Přinejmenším. Nevím, co je k tomu vede. Prostě jsou takové typy.

0 0
možnosti

dolch

13. 12. 2010 9:04
Re: Nemusí jít jen o mobilní telefon

Jo, zejména příslušníci těhle východních národů dělají s oblibou to, že nastoupí dva spolu do tramvaje, každý si sedne na opačný konec - asi mají rádi kolem sebe prostor - a pak si spolu povídají. Asi jsem xenofób, ale nemám je rád.

0 0
možnosti

Atka01

12. 12. 2010 12:43
Díky

Pobavila jsem se, moc pěkně a vtipně napsané, pokračujte, budu se těšit na další.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.

Seznam rubrik