Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FB

Durzo Blint

20. 9. 2010 11:22
__

Znám jeden takový páreček seniorů ze sousedství, kteří už mají doma kromě nádobí, ještě supermegagiga vysavač za cenu slušné ojetiny, spešl deku, úžasná kamna, která "čistí vzduch" od rakovinotvorných látek apod.

Fascinuje mě na tom jediné. Nádobí sice mají z titanu, ale na kvalitu potravinářských surovin, které do těch hrnců cpou, už nehledí. Jednou jsem viděl obsah lednice a nejedl by to ani náš hafan. Samé superTesco akce plné umělých sladidel, ztužených rostl. tuků, sojových náhražek, škrobové mouky, kuřecího separátu, éček.......

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

20. 9. 2010 10:52
mojí mamince stačilo několikrát najít srovnatelné zboží

na netu a hlavně cenu,od těch dob sice na předváděčky chodí,ale kamarádkám říká, dcéra mi to najde na inetrnetu levněji a možná i kvalitnější....;-)

0 0
možnosti
G

geo.novotny

25. 8. 2010 3:17
Ale

s takovou pánví by se určitě kvalitně praštil ten podvodný prodavač po kebuli, ne ? ;-D G.N.

0 0
možnosti
S

SantaKlaun3

25. 8. 2010 13:45
Re: Ale

R^A navíc titan je kov pružný, takže by se zdeformovaná pánev po zabití toho gaunera vrátila do původního tvaru. ;-D

0 0
možnosti
JP

johnpeters

24. 8. 2010 17:51
Víte,ono se řekne

Solingen nebo Soligen,a máte nožík skoro stejný,že...Až na tu kvalitu.Já mám sadu nádobí za 30 000Kč originál Zepter-už asi 15let,a v ničem jiném bych už nikdy nevařil!A tak jsem si k tomu přikoupil grillpánev stejné značky za 9000,a ani trochu těch inflačních korunek nelituji.Je to ovšem každého věc,co si koupí nebo ne.;-)

0 0
možnosti
PH

hekp

24. 8. 2010 19:44
Re: Víte,ono se řekne

 Musíte být dobře cáklej, pánev za 9 táců;-D;-D;-D

 

0 0
možnosti
PZ

petr.z

24. 8. 2010 15:00
vůbec nevim

proč tam lezete na tyhle prezentace? kvůli té večeři?

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

24. 8. 2010 14:47
Jen jestli jste si...

...fšichni nekoupili jen nějaké laciné padělky místo origoše;-);-D

0 0
možnosti
SN

kuča

24. 8. 2010 13:54
Také jsem to jednou navštívil...

:-) vzal jsem si mobil Smsung(celkem primitivní, ale jako náhrada dobrý), večeři jsem odmítl a pánev deklarovanou za 14,OOO kč, jsem se příští den koupil přes internet za 19OO kč. ..........a vo tom to je..... Pánev jsem daroval dceři, je s ní velmi spokojená! ;-O

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.

Seznam rubrik