Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
B
bankerr
29. 10. 2009 11:49
A co jste tím vlastně chtěla říc?
Ten tex vlastně dokazuje jak kvalitní práci reklamky mají za sebou. Přesně tohle mají za úkol. Důkaz toho jak máte reklamy zmáknutý. A věřím, že jste je ani nemusela moc dlouho lovit v paměti, hezky vám to na mysl naskakovalo samo co? Kdepak, poklona pro reklamu.
0
0
možnosti
LF
Parcival
29. 10. 2009 11:54
Re: A co jste tím vlastně chtěla říc?
Pochopil jsem to trošku jinak Spíš tak, že reklama nemá s realitou máloco společného. Zkuste si to přečíst ještě jednou.
0
0
možnosti
JNN
Jezdím na neutrál
29. 10. 2009 12:58
Re: A co jste tím vlastně chtěla říc?
Jedna věc je reklamy znát zpaměti (stačí si pustit TV) a druhá je, buď se řídit vlastním rozumem, nebo podle reklam bezhlavě nakupovat a mít pocit, že to doma musíme mít jak z reklamy.
0
0
možnosti
P
p555
29. 10. 2009 12:58
Re: A co jste tím vlastně chtěla říc?
pomaly opakujte po me: i-r-o-n-i-e
0
0
možnosti
- Počet článků 55
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1764x
Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.