Diskuse

Make up

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VNP

veš na pleši

2. 7. 2009 19:28
Mno jo.

Já jsem se takhle jednou producírovala po městě a ve vlasech jsem měla vpletené všechny gumičky a sponky, co holčičky doma našly. Připadala jsem si náramně alternativně, protože ve výsledku z toho byly takové dredy, že jsem si myslela, že to budu muset celé ustřihnout....

0 0
možnosti
A

Amálka

2. 7. 2009 20:17
Re: Mno jo.

Když jsem si četla Vaše řádky, trochu mi zatrnulo. Zrovna dneska se Barunka zálibně dívala na moje vlasy a česala mě, díky čemuž jsem přišla asi o půlku kadeří :). Culíčky zatím neumí, ale je dost možné, že si časem přečtete o malé kadeřnici....

0 0
možnosti
KT

Ježikača

2. 7. 2009 19:17
chi, cha, cho!

tu čepici mám taky, takže vím, jak je slušivá. škoda, že nemám takovou neteř.

0 0
možnosti
A

Amálka

2. 7. 2009 20:13
Re: chi, cha, cho!

Ta čepice je skvělá a navíc krásně hřeje. Moje neteřinka je úžasná a je to nevyčerpatelný zdroj inspirace :-)

0 0
možnosti
T

tojsemjanety

2. 7. 2009 18:51
DÍKY

už hodinu se směju;-D;-D;-D

0 0
možnosti
A

Amálka

2. 7. 2009 20:14
Re: DÍKY

To jste mi udělala radost. Díky!

0 0
možnosti
V

Viviana

2. 7. 2009 16:43
příjemný článek

Moc hezky se to čte, i když zažívat to v realitě mohlo být docela horké. Ale jsem ráda za každý takovýhle oddychový příběh, toho špatnýho je kolem až moc... :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.

Seznam rubrik