Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MI

Martinigue

30. 6. 2009 9:45
Paní Radko,

jinými slovy tímto vybízíte - 'kopírujte od svých velkých amerických nadvzorů, kteří jediní vědí jak se to má'; chápu Vás správně? DL je fajn a rád ho shlédnu, kdykoli mám náhodou puštěnou tv a naladím ho na některém kanále. Ale nemohu říci, že bych si ho cenil více než zde již zmíněného Krause, který na mne mluví mojí mateřštinou a o tématech z mého prostředí. Takže zatímco vy jste pro globální unifikaci ( buďte všichni jako DL!), já tvrdím 'od DL odkoukejte profesionální přístup, jen, proboha, nebuďte jako on'! Ať se podívm na Pro7, RTL, jánevímkamještě, všude je jedno a totéž, samá kopie a mě se z toho s V. Postránecjým chce zase zvracet. Tak to vypadá, když všichni kopírují jednoho, a každý zákonitě působí lacině. Mě naopak zajímá někdo, kdo to dokáže třeba dělat jinak. Copak to nejde? 

0 0
možnosti
A

Amálka

30. 6. 2009 13:46
Re: Paní Radko,

Pane Martinigue, nevyzývám ke kopírování, kopie obvykle nebývá lepší než originál, ale myslím si, že inspirace kdekoli ve světě i doma neškodí. Souhlasím s Vámi, že originalita je to, co přitahuje.

0 0
možnosti
A

Amálka

29. 6. 2009 13:36
Díky za tip

Ráda se na doporučené pořady podívám. Jan Kraus se mi také líbí, zejména jeho pohotovost.

0 0
možnosti
D

Doctor9

29. 6. 2009 8:41
Hm...

Letterman a Ellen maji IMO uz svuj vrchol za sebou. Nejlepsi mi v soucasnosti (a uz nejakou dobu) prijde z network TVs Conan O'Brien na NBC, ten se s tim opravdu nemazli, a na kabelovkach jasne vladne duo z Comedy Central Jon Stewart a Stephen Colbert (jejich porady, tj. The Daily Show a Colbert Report jsou k dispozici online na strankach ComedyCentral.Com).

Nicmene na obhajobu p. Krauze - v US v pozadi kazde talkshow pracuje velky tym, ktery projizdi zpravy, vymysli vtipy, pripravuji podklady apod. - moderator by to sam nezvladl. Ostatne uz par tymu scenaristu talk show dostalo Emmy. Tohle p. Krauz predpokladam nema a na to, co ma k dispozici, si vede vic nez dobre.

0 0
možnosti
A

Amálka

26. 6. 2009 15:02
Neklesej na mysli

Ahoj Blanko, to mě moc mrzí. Příště to dáš za jedna, to je jasný! Sraz byl super. Těším se na setkání. Ráďa

0 0
možnosti
BF

blanka fay

25. 6. 2009 19:56
Ahoj Ráďo,

Ahoj Ráďo,:-)

tak zrovna dnes jsem nedala zkoušku z rozhl. a tel dramaturgie..:-(

těším se až se zase potkáme, sraz byl fajn viď.. blanka

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.

Seznam rubrik