Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

gas1

4. 6. 2009 12:32
tak proč ?

Připadá mi smutné a zbytečné psát o tom, že mě nic nenapadá. Když mě nic nenapadá, tak nepíši - nemám co sdělit .

 A jak to ti lidé dělají, že pobaví ? - mají dar, ale komu není shůry dáno .....

0 0
možnosti
JP

johnpeters

4. 6. 2009 11:53
Soucitim

s Vami.A to mne jeste k tomu depta, na priklad,ty vtipne a pohotove reakce ruznych hercu pri dialogu ve filmech.Mne takoveto reakcew,kdyz uz mne napadnou,tak je to ctvrt hodiny po diskuzi.Ale karavana jde dal...Zdravim. 

0 0
možnosti

oldiess

4. 6. 2009 11:50
?

 tak bych už sem snad když už ten pokus po nadechnutí přihodil, ne?

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.

Seznam rubrik