Radka Lankašová

V kadeřnictví vědí všechno

18. 10. 2010 18:30:00
Na hlavě mi sídlil model čupřina kombinovaný s pořádným punkerským čírem. Nastal nejvyšší čas vyrazit k mé kadeřnici, která ze mne jednou za čas udělá lidskou bytost.

Když jsem vstoupila do salonu, další tři chlupodravkyně krášlily svoje zákaznice. Na malém prostoru tedy bylo celkem osm žen. Každá se svým příběhem.

Když jsem usedla do křesla, žena s melírem v procesu vyprávěla o svém hubnutí, což je v dámské společnosti zcela zásadní téma. Ukázalo se, že jasným hitem dnešních dní je výživová poradkyně. Žádné diety, odříkání, cvičení. Ne! Vezme si vás do parády, uspořádá vám jídelníček tak, že se vůbec v ničem nemusíte omezovat!! Stačí jen přeskupit potraviny, jíst pravidelně a méně. Žena s půlkou alobalu na hlavě tak zhubla deset kilogramů za dva měsíce!! Sklidila uznání všech přítomných, které si hbitě vzaly kontakt na hubnoucí kouzelnici a nechaly si vysvětlit, kde dotyčná sídlí.

Sídlila nedaleko maminky další přítomné (vodová). Maminka včera udělala své skvostné tiramisu. Deset minut létaly vzduchem recepty, rady a tipy na náhražky všech ingrediencí, které je na tiramisu potřeba. Maminčino od paní s vodovou je i tak nadále to nejlepší. Závěr je jasný a jednoznačný - bez mascarpone, i když je tak strašně drahé, pořádné tiramisu neuděláš. Co asi na tiramisu říká výživová poradkyně, kladla jsem si v duchu otázku.

Nestačila jsem si odpovědět, protože se spustilo drama. Nevěra. Nepostřehla jsem, jak jsme se od mascarpone dostaly k záletnému manželovi, ale je to bídák! Trest je krutý. Dáma kašle na melír a dává si barvu. Mahagon!! Dotyčný ho na ní nemá rád. Nastal čas odplaty a bude mít mahagon na očích každý den!!

Vedlejší kadeřnici spadl na zem hřeben, když ho zvedala, poznamenala, že ta nová dlažba v salonu se povedla. Moje kadeřnice spustila neuvěřitelný stavitelský monolog, protkávaný dialogem s ostatními, o dlažbě, obkladech, sanitární technice a vůbec všem, co je uvnitř domu. Právě totiž s manželem finišují stavbu, vánoce už chtějí slavit v novém.

V tu chvíli jsem byla dofoukána, byl čas na pochvalu mé vlasové virtuosky a placení. V ceně byl jako bonus kontakt na výživovou poradkyni, tři osvědčené recepty na tiramisu, tipy na odhalení nevěry a eliminaci sokyně a taktéž zásadní informace pro úspěšný průběh stavby domu. A to jsem původně chtěla jen ostříhat a vyfoukat.

Autor: Radka Lankašová | karma: 19.68 | přečteno: 1448 ×
Poslední články autora