Z deníku lázeňské švihačky

25. 10. 2009 7:50:00
Neděle: Manžel mne dovezl do lázní a na mne padla pořádná chandra. Padesátka mi klepe na dveře, mám 15 kg nadváhy, v soutěži o počet vrásek v obličeji bych vyhrála první místo. Muž si žije ve svém světě, děti mi vyletěly z hnízda a já najednou nevím, co mám dělat sama se sebou. Rozhodla jsem se, že na to přijdu během týdne rozjímání v lázních v rámci odtučňovacího programu (zdravá strava, posilovna, cvičení). Úplně osamocena tu nebudu, během jídel budu mít tři spolustolovníky – puberťačku, která má maximálně 3 dkg nadváhy (podle mě je anorektička) a mladý pár - paní je v osmém měsíci a doprovází svého manžela, který vypadá, že je v osmém měsíci taky.
Pondělí: Trenér v posilovně je šílenec. Myslí si, že po desítkách let, kdy jsem se pořádně nehýbala, trhnu rekord na všech těch jeho mučících přístrojích! Mám tu sice shazovat kila, ale ne páchat sebevraždu!! Mladý pár u stolu je tak šťasný, že mám podezření, že jsou snad na marjánce. Anorektička je fajn. Vyzná se v módních trendech. Zítra mě bere do města na nákupy, prý mi pomůže vystajlovat můj outfit. Pokusím se jí odměnit dortíkem, snad ho sní.

Úterý: Trenér v posilovně JE šílenec. Teď už je to jisté. Rozhodl se, že v pátek uběhnu na pásu PĚT kilometrů! Snaží se mi namluvit, že to dokážu. Mladý pár je nejen na marjánce, ale i na kokainu, jinak to není možný. Anorektička je hvězda dne. Pod jejím dohledem módní policie jsem si pořídila dvě nové halenky, jeden svetřík, jednu sukni, jedny kalhoty (vše o číslo menší, ať mám motivaci hubnout), kabelku a boty. Přiměla mě dokonce pořídit si nový účes – prvně mi životě mám melír a nabarvené řasy. Vypadám o deset let mladší a cítím se fantasticky. Anorektička se nabízeného dortíku nedotkla. Byla vděčná za moje rady jak na maminku.

Středa: Nemluvím s trenérem. A činky už do ruky nikdy nevezmu! Mladý pár je stále ve svém stavu naprostého štěstí, padá z toho na mne těžký splín. Anorektička je skvělé děvče. Dnes mě nalíčila, cítila jsem se výborně. Propadá z matematiky, nevím proč. Vysvětlila jsem jí kombinace, pochopila je rychle a skvěle zvládla všechny příklady v učebnici.

Čtvrtek: Trenér je sadista. Na pásu mi zvýšil kopec. Odpustila jsem mu až u dorítku, to má za to! Mladý pár měl krizi. Konečně znormálněli. Anorektička hraje na klavír. Hrála jsem kdysi taky, ale jak přišly děti, nechala jsem toho, nebyl čas. Anorektička mi na internetu našla kurs hry na klavír a přihlásila mě na něj. Za dva týdny začínám. Já se tak těším! Rodina bude zírat.

Pátek: Trenér je bůh! Uběhla jsem na pásu pět kilometrů a nedostala infarkt! Mladý pár je zpět na marjánce. Jsem ráda, krize jim nesluší. Anorektička je šťastná, čeká ji první přehlídka. Potřebuje zhubnout tři kila. Dávám ji recept na tukožroutskou polévku. Večer jsme spolu hrály na klavír v kulturní místnosti, ať prý nejsem na první hodině za lůzra.

Sobota: Trenérovi jsem donesla láhev drahého vína. Díky němu jsem si uvědomila, že dokážu cokoli. Potřebuju si věřit, mít správnou motivaci a podporu okolí. Mladý pár pod vlivem marjánky definitivně vybral dítěti jméno Vilém. Anorektička je úžasné děvče, které špatně snáší rozpad rodiny a snaží se sebedestrukcí přitáhnout pozornost rodičů. Marně. Dávám jí číslo, ať mi kdykoli zavolá, pokud bude něco potřebovat.

Neděle: Odpoledne pro mě přijela celá rodina. Nevěřili vlastním očím – maminka v moderní oblečení, nalíčená a s melírem na hlavě. Muž žárlil, po 25 letech manželství mě to potěšilo. Řekla jsem jim o klavíru, děti byly nadšené, manželovi se to příliš nezdálo, on si snad myslí, že jsem si tu někoho našla a budu s ním jednou týdně chodit na rande! Anorektička mě pozvala na přehlídku. Pojedu a vezmu celou rodinu. Mladý pár si ode mě vzal číslo, pošlou zprávu, až se Vilém narodí. Cítím, že se nový začátek povedl.

Autor: Radka Lankašová | neděle 25.10.2009 7:50 | karma článku: 44.03 | přečteno: 7182x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Poezie a próza

Václav Kunft

Velký pátek

Otevírání hor a vydávání pokladů nemá nic společného s křesťanským Velkým pátkem. Je to stará pohanská tradice spojená s příchodem jara. Mytologické téma je smrt a znovuzrození.

29.3.2024 v 11:12 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 27 | Diskuse

David Snítilý

... a co je vlastně normální aneb nudné vztahy

„A je sexy ten Váš kamarád?“ provokovala Marka Tereza. „Ne tak jako já," kasal se Marek. „Sexy s tímhle pivním mozolem?" poukázala na jeho zvětšujícího se milana. „To není pupek, to je charisma," oponoval nádherné femme fatale.

29.3.2024 v 7:40 | Karma článku: 9.41 | Přečteno: 138 | Diskuse

Alena Bures

Recenze - Martina Boučková: Šílená babička

Rodiče si nevybereš. Ale to koneckonců ani děti. A mít mírně šílenou matku je někdy k vlastnímu zešílení, ale někdy....

28.3.2024 v 17:24 | Karma článku: 8.81 | Přečteno: 152 | Diskuse

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 15.26 | Přečteno: 204 | Diskuse

Iva Marková

Ženy

....................................................................................................

26.3.2024 v 22:53 | Karma článku: 9.54 | Přečteno: 199 | Diskuse
Počet článků 55 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1764

Jsem volnočasová cestovatelka, milovnice lidí a brambor na loupačku.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...